Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156 1.9 jtd-Проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 156 1.9 jtd-Проблем

    Здравейте.От две години карам Алфа 156 жтд 105 коня.Моля за съвет относно моя проблем ще опиша кратко,какво съм правил и последно кое съм пробвал.
    1.Карал съм я в рамките на 1-на година на различни майстори.Закачва я на компютъра и ми казва че всичко е ок и така на всички на които съм я карал така ми казват+тези от бош. Последния ми каза дебитомер и аз го смених след което имаше някаква разлика но не беше това проблема просто аз си я усещам че не там е проблема.
    2.Почистване на ЕГР-клапан.Работи си нямам проблеми в този участък.
    3.Махнах катализатора и си сложих резонансно гърне пак същото вървене.Колата е мудна извън града 140-150км.едвам да не говоря за 160 там все едно я карам да вдигне 200км. знам че колата не е мощна и не чакам от нея да вдига 200 но поне до 160 трябва що годе да си върви а това го няма на всичко отгоре и не пуши.Скоро бях на сватба приятеля,който беше зад мен ме пита наистина ли е дизел,защото за 100км не я е видял да пуши.По някога имам чувството че нещо и става и върви малко по добре друг път не иска и не иска да върви колкото и да я настъпвам реве и стои на едно място.Последното,което направих е прочетеното от форума за проверката на дюзите.Направих така,както е описано не знам дали е от това но по ваши данни нещата са много зле.5 минути на загрял двигател и следните резултати.
    1-ви цилиндър 80мл. 80 делено на 5=16мл. за 1мин.
    2-ри. 75мл.= 15мл. за 1мин.
    3-ти. 70мл. = 14мл. за 1мин.
    4-ти. 65мл = 13мл. за 1мин.

    Ако е вярно това,че за минута трябва да е 10мл. нещата са много зле и за това питам вас как да постъпя и дали това е причината колата да се държи така.Да ги чистя ли дюзите да слагам добавки или да търся на старо или нови не знам,какво да предприема.Благодаря предварително

  • #2
    В момента имам Мареа 2.4JTD със почти същите показатели на обратната нафта, само една единствена дюза връща 10мл за 1мин. Колата си върви добре и не е спирала, но пали трудно когато е студена. Преди го правеше рядко, а сега вече проблема е при всеки студен старт - никога не пали от първия път. Чудя се какво да правя, ще следя темата с интерес. Ти имаш ли проблем с паленето?

    Преди време след 1000км каране с добавка за комън рейл на Лики Моли колата започна да пали нормално, но след няколко хиляди км. пак същия филм, че и по-зле. Определено когато дюзите са за смяна и то отдавна добавката няма как да помогне - според мен.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #3
      С паленето проблем съм нямал дори една зима изкарах без подгрев и пак си палеше.Нямам идея от какво може да е.Забравих да отбележа че на празен ход на 1300-1500 оборота има тресене и волана ми вибрира от него.Но тя и преди го имаше и си вървеше за това не го споменах и по някога на 2-3-4-та с по ниски обороти говоря за 1400 до 1600 оборота едно придърпване се получава но пак не е нещо което го прави всеки път.

      Comment


      • #4
        Кофти е като имаш проблем с JTD. На мен в уж стабилен сервиз само за италианки ми смениха датчика на коляновия вал като отидох с този проблем. Естествено, нищо не се подобри, -100лв и толкова. В последствие разбрах от форуми, че когато той сдаде багажа, колата когато загрее гасне и не пали, а при мен проблема (беше) и още е със студен старт, като загрее никакъв проблем. От тогава не давам на никакви "специалисти" да пипат нищо, то и аз го мога това - да сменям наред, пък квото стане. Бях тръгнал да сменям дюзите с други втора ръка, но сега се замислих, че дори и да ги сменя може проблема с паленето да си остане - щом ти караш с подобни дюзи а проблем с паленето нямаш.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Направи и диагностика в движение и виж турбината с какви показатели е тогава.
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #6
            pininfarina и това го правихме не мога да ти кажа какви бяха показателите ако трябва тия дни ще я закача отново за да ги кажа но бях ходил при един,който ми се хвали,че си взел най новия италиански софтуер и щял да ми каже,какво и има закачи я после той караше аз държах лап топа и я гледаше под товар,какво ще покаже и ми каза че е добре колата.Винаги когато са я закачали съм натискал и съм ги питал по 100 пъти турбината добре ли е и винаги ми казват да добре е.Гледам пише Варна/Сливен а аз съм от Сливен

            ---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:44 ----------

            Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
            Кофти е като имаш проблем с JTD. На мен в уж стабилен сервиз само за италианки ми смениха датчика на коляновия вал като отидох с този проблем. Естествено, нищо не се подобри, -100лв и толкова. В последствие разбрах от форуми, че когато той сдаде багажа, колата когато загрее гасне и не пали, а при мен проблема (беше) и още е със студен старт, като загрее никакъв проблем. От тогава не давам на никакви "специалисти" да пипат нищо, то и аз го мога това - да сменям наред, пък квото стане. Бях тръгнал да сменям дюзите с други втора ръка, но сега се замислих, че дори и да ги сменя може проблема с паленето да си остане - щом ти караш с подобни дюзи а проблем с паленето нямаш.
            Ти пак си пробвай щом са втора ръка кажи му че искаш да пробваш дали е от тях слагате ги пробваш и ако е от тях ги взимаш ако не пак на моргата той ще си ги продаде на друг.Аз дори не знам реално как трябва да върви колата но в момента имам чувството че ако ме набара ауди 80,89-та година моно инжекция 90 коня каквото имах преди години ще ме направи луд
            Last edited by Reiki; d.m.y г., 22:46.

            Comment


            • #7
              аз имам същата обаче е с чип и вдига 200 по километраж. карал съм такава без чип и без да пуши и едвам креташе. можеби е нормално?
              JTD 105+

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                аз имам същата обаче е с чип и вдига 200 по километраж. карал съм такава без чип и без да пуши и едвам креташе. можеби е нормално?
                По тази логика трябва да ме надбягват и охлювите
                200 ги отлепвам отма и пита за още
                Колата на колегата си има проблем и нужда от сериозна диагностика от грамотен човек.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  Някога проверяван ли е ангренажа? Да няма зъб напред, зъб назад?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Да проверяван е.Когато го смених си мислих че нещо не са го направили като хората и дадох колата на един майстор той го проверява и го нагласил според него отделен е въпроса дали и той го е направил като хората но да определено е гледан ангренажа

                    Comment


                    • #11
                      Колега нещо и има ,моята е 1.9 - 105 коня много е пъргава и вдига 200 когато си поискам ,аз на доста бензинки не се давам ти кво говориш да е нормално това алфа се слави точно с това че е бегачка .Провери си ВЪЗДОХОВОДА от интеркулера към мотора много внимателно че и най малката пукнатина може да е причина за загуба на мощност . Най лесно е някой да дава газ вътре а ти да гледаш внимателно ,ако не е това със сигорност има причина и изобщо не се съмнявай това да е нормално.

                      Comment


                      • #12
                        Така имаше пукнатина и смених маркуча.Бях го проверявал и нямаше проблем не знам кога се е пукнал но днес го смених и вървежа е същия.Мудна работа и това е.Сега ще ходя да я закача пак на компа при някакво момче което разбирало и ще видим какво ще каже той.Може ли проблема да е софтуерен?Колега знам че трябва да е по пъргава ама ми писна да хвърлям пари и да няма ефект все едно да ги хвърлям на улицата.Пали си нормално няма пушек няма дявол а не върви ами вече не знам какво да си мисля.Поздрави на всички и ще пиша ако я оправя

                        Comment


                        • #13
                          Да твърде вероятно е проблема да е и софтуерен някои търговци на коли пребягват до този вариант да намалят притока на гориво за да не пуши

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
                            Да твърде вероятно е проблема да е и софтуерен някои търговци на коли пребягват до този вариант да намалят притока на гориво за да не пуши
                            ДА ДА......

                            JTD ако няма проблем не пуши!
                            Ако има качествен ремап, пак не пуши дори и да е назобан!
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #15
                              Колега,отиди при Миро на Самуиловско шосе,прави само италиански коли и ги разбира нещата.Намира се до Спектър,има няколко 156-ци на части и много наредени бутилки за водород.За диагностика можеш да отидеш на авто къщата до КАТ.
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X